زیر آسمان خدا 2

هر سال من افطاری میدادم اما امسال دیگه نتونستم. دو سه بار اما افطاری دعوت شدم که امیدوارم بعدا بتونم جبران کنم و کلا بچه ها خیلی زحمت کشیده بودن. درسته که الان که دارم مینویسم چند هفته ای از اون روزا گذشته اما همیشه برای همشون دعا میکنم.

زیر آسمان خدا 2...
ما را در سایت زیر آسمان خدا 2 دنبال می کنید

برچسب : افطاری, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 252 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39

امروز یه Kinect برای XBox ام خریدم. اصلا تصورش رو هم نمیکردم که اینقدر خوب باشه. یعنی واقعا یکی از بهترین وسایل سرگرمی ای که خریدم همین کینکت بوده. البته میدونم که وقت بازی کردن ندارم اما همین که هر چند وقت یکبار با این بازی کنم خیلی خوبه.

توصیه میکنم که هر کسی که XBOX داره حتما کینکت اش رو هم بگیره. اصلا یه دنیای دیگه ایه.

زیر آسمان خدا 2...
ما را در سایت زیر آسمان خدا 2 دنبال می کنید

برچسب : چقدر,خوبه,کینکت, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 289 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39

امروز یه چیز جالب توی شرکتمون نظرم رو جلب کرد و اونم مانیتوری بود که برای آسانسور طبقه اول گذاشته بودند.  با این مانیتور میشه دید که هر کدوم از آسانسورها کدوم طبقه گیر کردند و چه اتفاقی داره میفته. حتی وقتی که در آسانسور باز میشه یا بسته میشه هم با انیمیشن نشون میداد. فکر کردم که میتونه خیلی بزینس خوبی برای شرکت های آسانسور باشه. همینطور ایده خوبیه که این مانیتور ها رو جاهای دیگه هم استفاده کرد. قبلا همچین کارهایی خیلی سخت بودند اما الان با یه تبلت ارزون هم میشه یه مانیتور اینطوری درست کرد. زیر آسمان خدا 2...

برچسب : مانیتور,برای,آسانسور, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 261 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39

نمایشگاه هنر امسال یه نمایش ویژه برای هنر مکزیکی گذاشته بود. من با یکی از دوستان برای بازدید رفتم. یادم نمیاد که نمایشگاه هنر مربوط به یه فرهنگ خاص رو تا حالا رفته بوده باشم. برای من خیلی جالب بود که همه چیز رنگ و بوی مکزیکی داشت. البته نمایشگاه خیلی بزرگ بود و من چند تا عکس بیشتر نگرفتم. یه چند تا تابلو فوق العاده هم بود که اجازه نمیداند ازش عکس بگیریم. مسئولش گفت که هزینه ادمیشن امروز رو یه آدم خیر تقبل کرده وگرنه همیشه 15 دلار بود.برای من جالب بود که بعضی ها پول هاشونو چطوری خرج میکنند. با چند از مسئولین نمایشگاه هم صحبت کردیم و نکات جالبی رو راجع به نقاشی ها گفتند. مثلا در مورد زیر آسمان خدا 2...
ما را در سایت زیر آسمان خدا 2 دنبال می کنید

برچسب : نمایشگاه,هنر,مکزیکی, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 285 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39

امسال کلا خیلی ماه رمضون خوبی بود. امشب هم شب قدر بود و با دوستان آمدیم برای مراسم. من خیلی خسته بودم اما تا ساعت 12 و نیم نیمه شب موندم. (0 لایک) زیر آسمان خدا 2...

برچسب : قدر,دیگه, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 285 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39

اینجا بستنی سنتی خیلی گرونه. فردا قرار بود که بچه ها برای افطاری دور هم جمع بشیم و برای همین تصمیم گرفتم یه حالی به همه بدم و براشون بستنی سنتی درست کنیم. اینبار بر خلاف دفعه پیش که درست کردم خیلی وقت کمتری گرفت چون این دستگاه های متعدد برای خرد کردن و مخلوط کردن رو گرفته بودم! بستنی ام خیلی خوب شده بود و همه تعریف کردند. کلا دور هم خیلی خوش گذشت.  امشب یه غذای جدید هم درست کردم که ترکیبی از انواع و  اقسام لوبیاها بود. یعنی توی یه فروشگاه گذاشته بود و منم فکر کردم که خیلی لوبیا پلو جالبی میشه که همه رنگی لوبیا توش باشه. اسم غذامو هم گذاشتم چهل لوبیا ولی چه فایده وقتی که لوبیا ها پختن زیر آسمان خدا 2...
ما را در سایت زیر آسمان خدا 2 دنبال می کنید

برچسب : افطاری, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 270 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39

داستان خونه گرفتن ما هم که تمومی نداره. خوبه نمیخوام بخرم این همه مته به خشخاش میذارم. امروز رفتم یه خونه دیگه ببینم که قیمتش خوب بود. اما وقتی که رسید پای معامله گفت که ماهی 70 دلار اضافه تر برای جمع آوری آشغال و تلویزیون باید بدین. منم گفتم باشه در مورد فکر میکنم اما 70 دلار اضافه تر خدایی میشه رفت یه جای بهتر. چند تا همسایه ها رو هم دیدم که به نظر نمیامد خیلی تحصیلکرده باشن. واحدهای رو به دریاچه اش هم خالی نبودند و واحدهای اونطرفی هم اصلا منظره جالبی نداشتند. خلاصه تصمیم گرفتم که نگیرم. واقعا چقدر سخته آدم یه چیزی رو پیدا کنه که دوست داشته باشه. زیر آسمان خدا 2...

برچسب : جستجوی,خانه, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 317 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39

امشب بازم چند از دوستای قدیمی دور هم جمع شدیم. یه جورایی این آخرین دور همی ها هست چون بعضی از بچه ها دارن میرن شهرهای دیگه. من خیلی خسته بودم اما موندم و تا ساعت 3 داشتیم بازی میکردیم. امشب یه بازی جدید کردیم به اسم گلواژه که خیلی طولانی بود. هر کسی چند تا اسم رو روی برگه مینوشتن و میریختن توی یه ظرف و یکی یکی باید اسم ها رو بدون اینکه برد توصیف کرد. من همه مراحل اش الان یادم نیست ولی یادمه که هر چی بازی میکردیم تموم نمیشد.  یه اتفاق جالبی هم افتاده بود اینکه یکی دیگه از بچه ها که مثل من بلد نبود به جای اینکه اسم های خاص بنویسه اسم هایی نوشته بود که عام بودند. خلاصه یه سری اسم مثل زیر آسمان خدا 2...
ما را در سایت زیر آسمان خدا 2 دنبال می کنید

برچسب : دور,همی,دیگه, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 253 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39

امروز چهارم جولای بود و یکی از دوستان دعوت کرده بود خونه اشون.  خونه اش یه آپارتمان بود که خریده بود و اجاره اش بیشتر از ماهی 2500 دلار بود. خیلی دوست داشتم بدونم که چرا اینقدر اونجا گرونه. وقتی که رفتیم فهمیدم که چون به نسبت نو ساز هست و وسایل خونه همه آخرین مدل بودند. فضاش هم بزرگ بود. قبل از آتیش بازی نمایش هواپیما ها بود ولی بیرون خیلی گرم بود و من از همون اتاق یه کم نگاه کردم. بیشتر دوست داشتم که بچه هایی که آمده بودند صحبت کنم. من برای آتیش بازی رفتم پایین داخل پارک. منظره پارک خیلی قشنگ بود. هر سال ما رفته بودیم بالای پشت بوم یه جایی. اگرچه نمای اونجا هم قشنگ بود اما این نمای پ زیر آسمان خدا 2...

برچسب : چهارم,جولای, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 248 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39

این هفته قرار شد که برم آتلانتا تا هم به یکی از دوستان سر بزنم که برای اینترنشیپ رفته بود جورجیا تک و هم اینکه خانواده یکی دیگه از دوستان رو همراهی کنم. وقتی رسیدیم فرودگاه گفتن که پرواز دو ساعت تاخیر داره. این اولین بار بود که از فرودگاه love field پرواز داشتم. فرودگاه کوچیکیه ولی نزدیک مرکز شهره.  قرار بود که حدود 9 پرواز باشه و دیگه افتاد ساعت 1 و ربع نیمه شب. منم از سر کار آمده بودم و معمولا جمعه ها خیلی خیلی خسته ام ولی دیگه نتونستم بخوابم. دو تا بچه هم همراهمون بود که باید حواسم به اونا هم می بود. البته برای جبران این موضوع به هر کدوممون 10 زیر آسمان خدا 2...
ما را در سایت زیر آسمان خدا 2 دنبال می کنید

برچسب : سفر,آتلانتا,قسمت,اول, نویسنده : 0zireasemanekhoda23 بازدید : 228 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 15:39